Політика повернення та обміну в Moto Fix 14-ДЕННИЙ ТЕРМІН ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:
Клієнти Moto Fix мають можливість замінити непродовольчий товар належної якості на ідентичний в нашому магазині, якщо він не відповідає їхнім вимогам за формою, розміром, кольором або з будь-яких інших причин не використовується за призначенням.
Товар належної якості можна обміняти, якщо він не був у використанні, зберігає товарний вигляд, упаковку, маркування, а також чек, виданий при купівлі. При отриманні товару клієнт підтверджує його стан та комплектацію. Moto Fix не може вирішувати проблеми з товаром, якщо клієнт не перевірив його при отриманні.
УМОВИ, ЗА ЯКИХ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕМОЖЛИВЕ:
ВИНЯТКИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ: Товар, встановлений кваліфікованим фахівцем СТО Moto Fix з відповідними сертифікатами, може бути повернений протягом 14 днів з моменту покупки.
УМОВИ ОПЛАТИ ПОСЛУГИ ДОСТАВКИ ПРИ ПОВЕРНЕННІ:
ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ:
Перевірте можливість повернення:
Створіть запит на повернення через Особистий кабінет на сайті Moto Fix.
Безпечно запакуйте товар і відправте, скориставшись послугою "Легке повернення" від Нова Пошта.
ВАЖЛИВО: Не відправляйте товари без попереднього створення запиту на повернення!
Дотримуйтеся інструкцій щодо послуги "Легке повернення" в додатку Нової Пошти.
Очікуйте на обробку вашого повернення чи обміну протягом 2-5 днів. Зверніть увагу, що повернення коштів може зайняти до 14 днів.